کد مطلب : ۹۶۵
plusresetminus
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از رسیدگی به بیش از ۱۳۰۰ درخواست مردمی در سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان البرز در حوزه کار، اشتغال و کارآفرینی در هفته پیش‌روی خبر داد.
به درخواست های مردمی سفر ریاست جمهوری به استان البرز رسیدگی می شود
 به گزارش صدای صنعتگر، عبداله دارایی اظهار داشت: در پی سفر حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان البرز و درخواست های مردمی در حوزه اشتغال و کارآفرینی، در هفته پیش روی به بیش از ۱۳۰۰ درخواست در این حوزه رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: در سفری که ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان البرز داشتند، بیش از ۱۳۰۰ درخواست در بخش اشتغال و کارآفرینی واصل شده است که با همکاری بازرسی محترم نهاد ریاست جمهوری و همکاران معاونت اشتغال و کارآفرینی و با دعوت از متقاضیان، موضوعات مورد درخواستی آنان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی صورت گرفته روزانه به طور میانگین ۳۰۰ نفر به محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مراجعه خواهند داشت و علاوه بر همکاران من در معاونت های اشتغال و کارآفرینی و تعاون، کاریابی های استان نیز در بخش اشتغال و معرفی متقاضیان مربوط به درخواست های شغلی فعال خواهند بود.
همچنین متقاضیان بخش استفاده از تسهیلات و کارآفرینی نیز به بانک های عامل جهت بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه معرفی خواهند شد.
گفتنی است با سرشناسه پیامکی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ، زمان و مکان مراجعه عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcd2k0n6yt09.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما