کد مطلب : ۹۸۸
plusresetminus
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در بازدید از یک مجموعه دانش‌بنیان بر رفع مشکلات دانش‌بنیان و حذف بروکراسی‌های اداری، تسهیل تضامین و ارائه تسهیلات بانکی به بهترین نحوه ممکن تأکید و اولویت استان را دانش‌بنیان‌ها مطرح کرد.
اولویت استان البرز، پرداختن به مسائل شرکت های دانش‌بنیان‌ها باشد
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، سیف‌الله اسداللهی با بیان این مطلب در این بازدید که با هماهنگی پارک علم و فناوری البرز و به‌منظور حمایت‌های مالی و معنوی دستگاه‌های اجرایی استان از دانش‌بنیان‌ها در جهت افزایش تجاری‌سازی و توسعه اقتصادی استان برای این شرکت صورت گرفت، بر رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.
وی ضمن آشنایی نزدیک با فعالیت شرکت و شنیدن صحبت‌ها و دغدغه‌های مدیران شرکت دانش‌بنیان مهندسی یسنا آرمان زندگی (مهیاز) با ارائه راهکارهای مناسب و ارزشمند ونیز قول مساعدت و همیاری به این واحد فناور، عنوان کرد: مشکلات مالی و اخذ تسهیلات شرکت دانش‌بنیان استان البرز می‌بایست به‌طور اصولی و زیرساختی اصلاح و رفع گردد.
در این بازدید دکتر اسدالهی با همراهی   عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز،   ربیعی رییس اداره صنعت و معدن استان و مدیران عامل بانک‌های تجارت و صادرات البرز از خطوط تولید، قسمت‌های طراحی و تولید، خدمات پشتیبانی و تحقیق و توسعه شرکت بازدید و استقبال کردند.
گفتنی است شرکت دانش‌بنیان مهندسی مهیاز به‌منظور تولید و تهیه تجهیزات صنایع داروسازی غذایی، آرایشی و بهداشتی از قبیل فرمانتور و مخازن فرآیندی مرتبط در کمالشهر کرج راه‌اندازی شده و خدمات شرکت مهندسی شامل طراحی و ساخت تجهیزات صنایع دارویی و بیوتکنولوژی، ساخت سیستم‌های آب دارویی و بخارتمیز، ساخت تجهیزات استیل و ... می‌باشد و نزدیک به 90 درصد محصولات فناورانه این شرکت، دانش‌بنیان است.

انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcicva32t1av.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما