کد مطلب : ۹۹۷
plusresetminus
  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از تامین میوه شب عید و کالاهای اساسی مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تمام تلاش ما حذف دست دلالان و واسطه ها و کاهش قیمت اقلام اساسی مورد نیاز مردم در استان است.
 مزرعه گوشت مرغ در استان البرز احداث می‌شود
به گزارش صدای صنعتگر، سیف اله اسداللهی با اعلام این مطلب در جلسه تنظیم بازار استان گفت: براساس دستورالعمل وزارت جهادکشاورزی امسال تامین میوه شب عید به اتحادیه بارفروشان واگذار شده است و فرآیند توزیع آن نیز توسط شهرداری ها با راه اندازی غرفه ها در سطح شهر انجام می شود.
وی با اشاره به آسیب شناسی از روند توزیع میوه شب عید در سالهای گذشته افزود: زیرساخت های تامین و توزیع میوه به طور کامل در استان فراهم شده است و هیچ دغدغه ای در این زمینه نداریم.
وی تاکید کرد: تمام تلاش ما حذف دست دلالان و واسطه ها و کاهش قیمت اقلام اساسی مورد نیاز مردم در استان است. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: این جلسات برای هماهنگی بین دستگاهی است تا میوه شب عید با قیمت و کیفیت مناسب در دسترس تمام مردم قرار بگیرد.
وی افزود: همچنین ادارات جهاد، صمت و تعزیرات کماکان با اشراف کامل، بازار را کنترل کرده و با هرگونه کم فروشی و گرانفروشی پیگیری قاطع قانونی خواهند داشت. وی تصریح کرد: شهرداری و اتحادیه باید تمام تلاش خود را به منظور تامین میوه با کیفیت در زمان و مکان مناسب برای مردم عزیزمان داشته باشند.
ادامه جلسه بازار استان به تامین کالاهای اساسی در ایام عید و ماه مبارک رمضان اختصاص داشت. اسداللهی در این رابطه نیز پس از دریافت گزارشی از میزان موجودی اقلام اساسی جهادکشاورزی و اداره کل غله استان گفت: تمهیدات لازم برای عرضه گوشت سرد و گرم، برنج و شکر و میزان توزیع آن برای شب عید و ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است و مشکلی در این رابطه نخواهیم داشت.
  معاون  هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از موافقت اصولی برای احداث مزرعه مرغ گوشتی در استان خبر داد و افزود: مجوز احداث این مزرعه یک میلیون قطعه ای در استان صادر شده و تا سه سال آینده به بهره برداری میرسد که با اجرای این طرح ۹۵۰۰ تن تولید گوشت مرغ به ظرفیت استان اضافه می شود.
اسدالهی با اشاره به بررسی وضعیت تعداد واحدهای مرغ گوشتی استان گفت: اقدامات لازم برای راه اندازی مجدد واحدهای راکد مرغداری در دستور پیگیری قرار گرفته و مقرر شده که با توجه به نیاز استان به تولید مرغ گوشتی، اداره کل جهاد کشاورزی اقدامات لازم را برای رصد این واحدها دنبال نماید.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcicya32t1a3.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما