کد مطلب : ۱۰۶۳
plusresetminus
جمعی از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، صنعتگران و تجار استان با اهدا لوحی از تلاش های استاندار البرز برای رفع موانع تولید، تجارت و صنعت در استان صنعتی البرز تقدیر کردند.
تقدیر فعالان اقتصادی استان از تلاش های استاندار البرز در مسیر شکوفایی اقتصاد
به گزارش اداره کل روابط عمومی  استانداری البرز، مساله اقتصاد از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال های متمادی اخیر بوده که نشان دهنده توجه ویژه ایشان به این مساله و لزوم اقدامات اصلاحی در این بخش مهم است؛ این تاکیدات هر ساله نشان دهنده این است که هنوز با وضعیت مطلوب اقتصادی فاصله داریم.
بر این اساس ضرورت دارد تا در بخش های خرد و کلان، منطقه ای و ملی به رفع موانع تولید و ایجاد تسهیلات لازم برای رونق این مقوله مهم اقدام شود.
مجتبی عبداللهی استاندار البرز سال گذشته بر مبنای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، لزوم توجه به تولید و صادرات دانش بنیان را در ابعاد مختلف مورد بررسی و حمایت قرار داد که حمایت از کشاورزی فناورانه نیز از جمله آنها بود.
تحقق هم افزایی و وفاق دولت و بخش خصوصی در سالی که گذشته نقطه عطف عملکرد استاندار البرز بود چراکه علاوه بر برگزاری 9 جلسه با 77 مصوبه که 63 مورد استانی و 14 مورد ملی که نیمی از مصوبات، اجرایی شده و باقی در مراحل پایانی تحقق قرار گرفته اند، دیدارهای چهره به چهره با فعالان اقتصادی نیز در قالب جلسه ها و بازدید گروهی و فردی را به طور مداوم و به صورت شبانه روزی در برنامه داشت.
حال، فعالان اقتصادی با اشراف به موانعی که در سطح کلان بواسطه تحریم های ناجوانمردانه و دسیسه های دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، استاندار البرز را برای تلاش های ثمربخش در رفع موانع استانی تولید و صنعت و تجارت، جلب تعامل ویژه مدیران استانی و ملی به معضلات این بخش، مورد تقدیر قرار داده اند که این مهم نشان از همگرایی ایجاد شده در مسیر برنامه های توسعه ای استان دارد.
بی شک اکنون که شالوده همراهی ها و هم افزایی ها شکل گرفته، نماینده عالی دولت در استان البرز با تبیین برنامه ها و اهداف دولت سیزدهم در راستای تحقق شعار سال با عنوان مهار تورم، رشد تولید در برش استانی، درصدد است بیش از پیش برای حمایت از تولید و صادرات و اشتغال در قالب برگزاری جلسات استانی و ملی، بازدیدهای مستمر، دیدارهای چهره به چهره با فعالان اقتصادی و تشکیل کارگروه های تخصصی اقدام کند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcb.0b8urhbgfiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما