کد مطلب : ۱۰۷۵
plusresetminus
با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز و به همت خیران نیک اندیش فولاوند و شاکری عملیات اجرایی یک مدرسه ۱۲ کلاسه در محله محروم اخترآباد در مهرشهر شهرستان کرج آغاز شد.
عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه و مجموعه ورزشیدر محله کم برخوردار اخترآباد آغاز شد
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محله محروم اخترآباد شهرستان کرج با بیان اینکه ارتقا سرانه ها و زیرساخت های محله های ۶۶ گانه محروم استان با برنامه ویژه ای در قالب قرارگاه اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است. وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور محترم به استان مجوز ساخت ۱۰۰ مدرسه طی مشارکت دولت و خیرین را دریافت کرده ایم و با توجه به عزم و اراده ای که در مدیران شکل گرفت و همراهی ویژه خیرین اکنون از این تعداد فراتر رفته ایم و درصدد هستیم تا پایان دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ مدرسه را به آموزش و پرورش استان تحویل دهیم.
عبداللهی خطاب به مردم محله اخترآباد گفت: در تمامی محله های محروم پروژه های متعدد داریم بوستان های محلی، سرای محله، درمانگاه، بهسازی معابر، مدرسه سازی و... را در دستور کار داریم.
وی افزود: همه شهرداری ها و فرمانداران استان مکلف شدند که در تمامی محله های محروم به صورت ویژه کار کنند. استاندار البرز با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که مشکلات محله های محروم را حل کنیم، گفت: این همت و توجه تا نیل به رضایتمندی مردم ادامه خواهد داشت.
وی همراهی و همت خیرین را ارج نهاد و افزود: آقای فولادوندی متعهد شده اند که ۲۰ مدرسه را در استان بسازند و زمین این مدرسه نیز از سوی مرحومه شاکری وقت شده و ساخت آن را نیز آقای فولادوندی عهده دار شدند.
https://sedayesanatgar.ir/vdce.f8zbjh87n9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما