کد مطلب : ۱۰۸۴
plusresetminus
 در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران"ایران اکسپو" چهار ماده موثره بهینه سازی و بومی شده توسط متخصصین شرکت دانش بنیان تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو توسط دکتر نکوئی نیا به رئیس جمهور معرفی شد.
دکتر نکوئی نیا چهار ماده موثره بهینه سازی و بومی شده ایرانی را به رئیس جمهور معرفی کرد
 به گزارش صدای صنعتگر،  در بازدید  دکتر سید ابراهیم رئیسی از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران"ایران اکسپو" از غرفه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین"تیپیکو" ، چهار ماده موثره بهینه سازی و بومی شده توسط متخصصین شرکت دانش بنیان تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو به نمایش گذاشته شد.
ریاست محترم جمهور در این بازدید بر اهمیت تولید داروهای ضد سرطان تاکید کرد و گفت: بیماران نباید دغدغه تهیه دارو را داشته باشند و باید دارو های تولید داخل با قیمت مناسب در دسترس بیماران مبتلا به سرطان باشد.
در ادامه این بازدید منصور نکویی نیا مدیرعامل شرکت دارویی تامین(تیپیکو) به معرفی شرکت‌های هلدینگ دارویی پرداخت و افزود: در حال حاظر سی درصد ازداروی مورد نیاز کشور در این مجموعه تولید و تامین میگردد.
نکویی نیا اظهار داشت: با حضور پررنگ شرکت‌های سرمایه گذاری تامین در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و فراهم شدن بستر مناسب صادرات دارو به کشورهای هدف اقدامات موثری صورت گرفته است.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdce.v8zbjh87e9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما