کد مطلب : ۱۱۳۱
plusresetminus
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از قطعی گسترده آب در این شهر به دلیل سیل چند روز گذشته خبر داد و گفت:برخی محلات کرج تا 20 ساعت قطعی آب داشته اند.
برخی محلات کرج تا 20 ساعت قطعی آب داشته اند/ باغات کرج در حال از بین رفتن است
 به گزارش صدای صنعتگر،  مهـدی عسـگری در صحن علنی مجلس در تذکری با اشاره به ضرورت رسیدگی فوری به قطعی گسترده آب در کرج و نیز حقآبه باغات اظهار داشت:  در این سیلاب تونل‌ها دچار ریزش و مسیرها مسدود شدند.
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد افزود: در این رابطه از تلاش‌های راهداری، گروه‌های جهادی و مردم منطقه برای کمک به هم‌وطنان در راه مانده و بازگشایی برخی مسیرها تشکر می کنیم، از وزارت راه و شهرسازی تقاضا داریم با سرعت بیشتر و اهتمام ویژه‌ای برای بازسازی مسیرها را اقدام نماید.
وی در ادامه افزود: در پی سیلاب و گل آلود شدن آب رودخانه، سهمیه آب شرب شهرستان از سد کرج کاهش جدی پیدا کرده و قطعی آب گسترده در برخی مناطق را در پی داشته، بطوریکه روزهای گذشته در برخی محلات ۱۰ تا ۲۰ ساعت با قطعی آب مواجه بودیم،البته وزیر نیرو بازدیدی را از سد کرج داشتند که از ایشان تشکر می کنیم.
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس با بیان اینکه به دلیل اینکه شهرستان کرج و فردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارند، گفت: با قطعی های مکرر آب مواجه هستیم، بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت به این کمبود ورود کرده و این مشکل را برطرف کند.
وی در پایان گفت: خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد اما سهمیه و حقآبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته و با تأمین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdch.xnzt23nzzftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما