کد مطلب : ۱۱۴۲
plusresetminus
رئیس اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمدشهر از مرگ کارگر مغنی در ولد آباد خبر داد.
مرگ کارگر مغنی در ولد آباد محمدشهر / شهروندان هر کارگری مبتدی را برای حفر چاه به کار نگیرند
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری محمدشهر، این حادثه ساعت 12/30دقیقه 10 خرداد ماه رخ داد و پس از تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 102 و 103 خود را به یکی از مناطق ولدآباد رساندند.
مهدی نژاد رئیس اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمدشهر بیان داشت: یک نفر کارگر مقنی در حال لایروبی و بررسی چاه آب در فضای یک باغ بود که ناگهان به دلیل عدم پاسخگویی این کارگر و نگرانی افراد حاضر، بعد از سرکشی متوجه بیحالی مقنی در ته چاه شدند.
آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، کارگاه را بر روی دهانه چاه برپا کردند که یکی از نجاتگران با استفاده از تجهیزات لازم و رعایت نکات ایمنی وارد چاه شد و پس از رسیدن به کارگر، با استفاده از تجهیزات نجات و همکاری دیگر نجاتگران، این فرد را به سطح زمین منتقل کرد.
با انتقال پیکر فرد به دهانه چاه و بررسی تکنسین های اورژانس، متاسفانه مرگ کارگر در همان لحظات اولیه وقوع حادثه در داخل چاه تایید شد.
مهدی نژاد به افرادی که قصد حفر چاه آب و فاضلاب دارند، توصیه کرد حتما از کارگران مقنی با تجربه و دارای تجهیزات استفاده کرده و نباید از کارگر ساختمانی به عنوان چاه کن استفاده کرد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcj.xevfuqev8sfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما