کد مطلب : ۱۱۴۹
plusresetminus
رییس انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران گفت: متاسفانه در حوزه کاغذ هیچ بازار رقابتی وجود ندارد.
استانداردسازی در صنایع چوبی ضروری است
  به گزارش صدای صنعتگر، احمد ثمری‌ها، رییس انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران، در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری در بازدید از غرفه تراست، ضمن گفتگو با دکتر ملاحسنی معاونت بازاریابی و فروش، تحقیق و توسعه شرکت مبلمان اداری تراست، به اصحاب رسانه، گفت: این غرفه به عنوان نخستین مجموعه ای که مورد بازدید قرار گرفت، انتخاب شد؛ خوشبختانه شرایط و سطح نمایشگاه به نسبت سال گذشته ارتقاء یافته است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه‌های خارج کشور حرف‌هایی برای گفتن دارد، اضافه کرد: در این میان نیاز داریم تا سطح کیفی خدمات خود را حوزه صنایع چوب ارتقاء دهیم؛ البته برگزاری نمایشگاه‌ها کمک می‌کند تا بتوانیم سطح ارائه خدمات را به مردم و جامعه هدف اطلاع رسانی کنیم.
رییس انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران در بخش دیگر بازار رقابتی را عامل مهمی برای توسعه فعالیت‌ها و پیشرفت واحدهای تولیدی و صنعتی قلمداد کرد و یادآور شد: متاسفانه در حوزه کاغذ شاهدیم که هیچ بازار رقابتی وجود ندارد از همین رو شاهدیم در برخی مواقع کیفیت کاغذهای تولید داخلی با مشکل مواجه است.
ثمری‌ها با تأکید بر اینکه با واردات صنایع چوبی و چوب بازار رقابتی در داخل کشور شکل گرفت، اضافه کرد: کالاهایی که با کیفیت بالا تولید می‌شود با قیمیت در بازار عرضه می‌شود که به واسطه شرایط اقتصادی قالب در جامعه تهیه آن تا حدودی دشوار بوده است؛ از این رو شاهدیم استقبال از کالا با کیفیت پایین‌تر بیشتر است.
این مقام مسؤول در ادامه به اهیمت اجباری شدن استانداردها حوزه چوب و کاغذ، اظهار کرد: در حال حاضر استانداردهای موجود در واحدهای تولیدی کشور تشریقی است که با اجباری شدن آن شاهد ارتقاء کیفیت برای صنایع و مصرف کننده ها خواهیم بود.
پایان پیام
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.t9qrak9qypr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما