کد مطلب : ۱۱۵۳
plusresetminus
 مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با اشاره به اهمیت صادرات به کشورهای همسایه گفت: شرکت های گروه شفادارو باید توجه ویژه ‎ای به صادرات محصولات خود داشته باشند.
شرکتهای گروه شفا دارو توجه ویژه ای به صادرات محصولات داشته باشند
 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح الهی در جلسه هم اندیشی شرکتهای گروه شفادارو که با حضور معاونان و مدیران شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت شفادارو و مدیران عامل شرکتهای تابعه برگزار شد، با تاکید بر مقدس بودن وظیفه کارکنان و پرسنل در شرکتهای داروسازی، اظهار داشت: فرصت خدمت به مردم افتخار است و رسالت شرکتهای داروسازی در کنار وظایف معمول، اولویت قرار دادن تامین نیازهای دارویی و سلامت جامعه است.
مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا بر تامین مالی از روشهای موجود در بازار سرمایه تاکید کرد و ادامه داد:  کمیته های تخصصی در راستای شناسایی روشهای ارزان تر تامین مالی تشکیل شود.                                        
 دکتر فتح الهی تصریح کرد:  شرکتها باید نسبت به افزایش سهم بازار خود در یک برنامه کوتاه مدت یا میان مدت به تناسب امکانات و زیر ساختهای موجود عمل کرده و با تشکیل کمیته هایی مبنا را بر افزایش سهم مقداری خود در بازار دارویی کشور قرار دهند.
   وی با بیان اینکه برنامه ریزی تولید در شرکتهای تابعه با در نظر گرفتن بودجه سالانه، مطابق با برنامه ریزی های سازمان غذا و دارو صورت پذیرد تا کمبودی در حوزه دارو در کشور وجود نداشته و  نیازهای دارویی به موقع برطرف گردد، افزود: باید نسبت به اهمیت زمان بهره برداری از پروژه های طرح و توسعه توجه بیشتر صورت پذیرفته و نسبت به تامین مالی در جهت تکمیل هر چه سریعتر طرح های مذکور اقدام شود.
 مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با اشاره به اهمیت صادرات به کشورهای همسایه و سیاست های دولت مبنی بر صادرات به کشورهای مذکور تاکید کرد: شرکتهای گروه شفادارو نیز باید توجه ویژه‎ای به صادرات محصولات خود داشته باشند.
   انتهای پیام
https://sedayesanatgar.ir/vdcb.sb8urhb8fiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما