کد مطلب : ۱۱۶۰
plusresetminus
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران و زیمباوه خبر داد.
تفاهم‌نامه همکاری دارویی ایران و زیمباوه امضا شد
به گزارش روابط عمومی تیپیکو ، منصور نکویی نیا در حاشیه سفر آیت الله رییسی به کشورهای آفریقای و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری های مختلف اظهار داشت: سفر آیت الله رئیسی به زیمباوه دارای آثار و برکات فراوانی در حوزه تعامل دو کشور بود.
وی با اشاره به حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای همکاری‌های مشترک و ظرفیت‌های موجود در این وزارتخانه افزود: مذاکراتی از ماه‌های گذشته در خصوص تعامل و همکاری دارویی با زیمباوه انجام شده بود و این مذاکرات در سطوح مختلف منجر به انعقاد قرارداد همکاری در سفر ریاست جمهور شد.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با بیان اینکه زیمباوه خواستار تامین دارو مورد نیاز با همکاری ایران است، ادامه داد: تولید و توزیع دارو در همکاری‌های بین جمهوری اسلامی ایران و زیمباوه در این سفر به امضا رسیده است و این کشور در باره بسیار علاقه مند به همکاری است‌.
نکویی نیا با بیان اینکه ظرفیت‌های دارویی شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین « تیپیکو » برای رفع نیازهای دارویی به کار گرفته می‌شود ، تصریح کرد: قاره آفریقا بازار بسیار خوبی برای صادرات دارو است و استقبال خوبی از داروهای ایرانی در این قاره از داروهای ایرانی شده است.
وی با اشاره به اینکه قطعا دانش و توانمندی‌های دانشمندان ایرانی در حوزه تولید دارو این کشور به کار گرفته می شود ، تصریح کرد: این امکان فرصت خوبی برای صادرات محصولات دارویی و صادرات تکنولوژی به کشورهایی است که به ایران علاقه زیادی دارند و میزبانی شایسته از ریاست جمهوری و تیم همراه نشانگر این علاقه بود.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcj.mevfuqevysfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما