کد مطلب : ۱۱۶۷
plusresetminus
سرپرست لابراتوارهای رازک از برنامه ریزی برای تحقق فعالیت بیشتر و کسب جایگاه واقعی این شرکت خبر داد.
به همت جمعی مدیران و متخصصان گروه به جایگاه واقعی خود چشم دوخته‌ایم
 به گزارش صدای صنعتگر، دکتر محمدمهدی خورشیدوند، سرپرست لابراتوارهای رازک در آغاز این نشست ضمن گرامی‌داشت روزهای سوگواری امام حسین‌(ع) و ۷۲ تن شهدای کربلا، با تقدیر از تلاش و اشاره به زحمات کلیه افراد در مجموعه‌های مرتبط با گروه دارویی تامین از همه دست‌اندرکاران حوزه سلامت قدردانی کرد.
روابط عمومی لابراتوارهای رازک در گزارش دیدار دیروز شرکت‌های تولیدکننده داروهای دامی تی‌پی‌کو آورده است: صبح دوم امرداد ماه ۱۴۰۲ شرکت لابراتوارهای رازک میزبان فعالان حوزه دام و طیور و جمعی از مسئولان سازمان دامپزشکی، سندیکای تولیدکنندگان داروهای دامی، نمایندگان و شرکای تجاری خود و همکاران شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین بود.
دکتر محمدمهدی خورشیدوند، سرپرست لابراتوارهای رازک در آغاز این نشست ضمن عرض خیر مقدم و قبول دعوت، با ذکری از جنبه‌های ایثار، به گرامی‌داشت روزهای سوگواری امام حسین‌(ع) و ۷۲ تن شهدای معزز کربلا پرداخت.
ایشان سپس با اشاره به زحمات ارزشمند کلیه افراد در مجموعه‌های مرتبط با گروه دارویی تامین از همه دست‌اندرکاران حوزه سلامت صمیمانه قدردانی کرد.
دکتر خورشیدوند گفت: در سال‌های گذشته چه در عرصه مدیریت و چه در عرصه تولید به‌ویژه حوزه توزیع و پخش پر پتانسیل محصولات دامی فعالیت‌هایی ارزشمند صورت پذیرفته است، اما با توجه به استعداد و پتانسیل بالای تحقیق و توسعه شرکت‌های تولیدکننده محصولات دامی و تولیدات شرکت‌های گروه دارویی تامین (تی‌پی‌کو) و به‌رغم جابه‌جا کردن مرزهای دانش در این حوزه، هنوز با نقطه‌های آرمانی فاصله داریم.
سرپرست رازک افزود: نقطه مطلوب ما کجاست؟ با این جایگاه در صنعت، آیا از موقعیت واقعی خود دور نیستیم!؟ اما من عرض می‌کنم که با یک برنامه‌ریزی‌ دقیق می‌توانیم و باید به موقعیت و جایگاه واقعی خود برسیم.
وی تصریح کرد: ما نیازمند همت جمعی مدیران و متخصصان شرکت‌های گروه‌مان هستیم. می‌توانم الان به آن دو نکته مهم بیانات مقام معظم رهبری مراجعه کنم؛ توجه به امنیت و آرامش روانی کارکنان و حمایت و تقویت جریان سالم اقتصادی؛ این می‌تواند راه‌گشای ما باشد.
خورشیدوند گفت: ما به تقویت جریان سالم اقتصادی در حوزه توزیع و اجرای تعهدات موجود در زمان مقرر همراه با احساس مسئولیت معتقدیم.

در ادامه این نشست، دکتر رضا روستایی، مدیرعامل شرکت زاگرس فارمد پارس نیز سخن گفت و از ابتکار عمل دکتر خورشیدوند در گرد هم آمدن و این نشست تقدیر کرد.
دکتر روستایی گفت: امروز یک نقطه عطف در جهت تامین و تحقق اهداف شرکت‌های تولیدی محصولات دامی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین پیش آمده و من از شرکاری تجاری حاضر در این نشست بسیار تشکر می‌کنم.
روستایی افزود: ما در مسیر پر فرازو نشیب و پر تلاطم تولید، سال گذشته مشکلات‌مان را بیش‌و‌کم رفع کردیم، جریانی در رگ‌های خطوط تولیدمان جاری شد و به افزایش ۷۰ درصدی تولیدات مجموعه زاگرس فارمد پارس نسبت به سال مشابه رسیدیم و خدا را بابت این توفیق شاکریم. من همین‌جا به‌طور رسمی از زحمات شبانه‌روزی همه همکارانم سپاسگزارم.
اصطلاحاً ما همه در یک کشتی هستیم.
در پایان، مهندس علمداری، از مجموعه توزیع داروهای دامی داروپخش هم کوتاه سخن گفت. او با اشاره به سابقه و تاسیس ۱۶ شعبه توزیع در سراسر کشور با ناوگان مجهز حمل و نقل لجستیکی مجهز و وجود ۳۷۰ قلم محصولات دامی در گروه‌های دارویی مختلف تولیدی شرکت‌های لابراتوارهای رازک، زاگرس فارمد پارس و داروسازی ابوریحان در سبد شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش به انجام رسالت این شرکت تاکید کرد.
علمداری با اشاره به سهم ۹ درصدی فعلی این شرکت از بازار کشور، نوید افق ۳ ساله آینده را کسب سهم ۱۵ درصدی تا پایان سال ۱۴۰۵ عنوان کرد و با اشاره به برنامه‌ریزی جهت اقدام و اجرای طرح جامع بازاریابی با مشارکت و همکاری شرکت‌های تولیدی محصولات دامی، تاسیس ۲ شعبه مستقل در ۸ ماه آینده سال ۱۴۰۲ در کشور و افزایش سبد دارویی مجموعه خود خبر داد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.39qrak9qupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما