کد مطلب : ۱۲۰۷
plusresetminus
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه شهر هوشمند می تواند یکی از خروجی های بهره گیری از هوش مصنوعی در کشور باشد، اظهار داشت: شهرداری ها و فرمانداری های استان البرز تمام توان خود را برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن رویداد ملی عصر امید به کار خواهند گرفت.
استان البرز قطب هوش مصنوعی کشور می شود
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، احمد افضلی در نشست هم اندیشی برگزاری همایش و رویداد ملی عصر امید در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء که با حضور مدیران ارشد استانداری، فرمانداری، شهرداری استان البرز شامگاه پنج شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند امروزه استفاده از هوش مصنوعی یکی از اولویت های کشور است و مجموعه استانداری البرز نیز در نظر دارد از ظرفیت های هوش مصنوعی برای پیشرفت استان البرز بهره برداری کند.
وی افزود: دانشگاه البرز از افتخارات استان و کشور است و تلاش خواهیم کرد رویداد ملی هوش مصنوعی که به میزبانی این دانشگاه برگزار خواهد شد به بهترین شکل برگزار گردد. افضلی با اشاره به اینکه شهر هوشمند می تواند یکی از خروجی های بهره گیری از هوش مصنوعی در کشور باشد، اظهار داشت: شهرداری ها و فرمانداری های استان البرز تمام توان خود را برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن رویداد ملی عصر امید به کار خواهند گرفت. وی با بیان اینکه برگزاری همایش هوش مصنوعی و نمایشگاه عصرامید یک رویداد ملی است و استان البرز باید به بهترین شکل میزبانی را برای این رویداد ملی انجام دهد، اظهارداشت: هفته آتی شورای هماهنگی رویداد و نمایشگاه تخصصی هوش مصنوعی با حضور اعضای شورای فنی استان البرز، با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط، فرمانداران، شهرداران و دانشگاه های منتخب استان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار خواهد شد.
افشین زرگر معاون پژوهشی دانشگاه آزاد البرز با ارایه گزارشی از روند فعالیت های اجرایی همایش و رویداد اظهار داشت: عزم دانشگاه البرز بر این است تا با برنامه ریزی دقیق میزبانی شایسته برای برگزاری این رویداد ملی داشته باشد. وی با اشاره به اینکه کارگروه های تخصصی مختلف برای برگزاری این رویداد تشکیل شده است، اظهار داشت: مقالات در حوزه های مختلف برای دبیرخانه ارسال شده و همچنین 500 نفر برای کنفرانس ثبت نام کردند. گفتنی است، از ۲۲ تا ۲۵ مهرماه رویداد و نمایشگاه تخصصی عصر امید با محوریت هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء برگزار و همچنین ۲۴ و ۲۵ مهرماه اولین کنفرانس ملی پژوهش و نوآوری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی البرز برگزار خواهد شد.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcb.gb8urhb5ziupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما