کد مطلب : ۱۲۰۹
plusresetminus
مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید شرکت اوزان با حضور دکتر عطار سرپرست هولدینگ تیپیکو روز شنبه یکم مهر ماه برگزار شد.
مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت اوزان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی تیپیکو؛ مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید شرکت اوزان با حضور دکتر عطار سرپرست هولدینگ تیپیکو روز شنبه یکم مهر ماه برگزار شد. در این مراسم که معاونین و هیات مدیره شرکت حضور داشتند؛ اقای امیر علی بنایی" به عنوان سرپرست جدید شرکت اوزان معرفی و از خدمات و تلاش های اقای " عظیم‌زاده" سرپرست سابق قدردانی به عمل آمد.
دکتر عطار ضمن تقدیر از زحمات شایسته اقای عظیم زاده، برای اقای علی بنایی به عنوان سرپرست جدید شرکت اوزان آرزوی توفیق و پیروزی کرد. وی ضمن اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم نعمت و‌فرصتی است که می بایست مغتنم شمرده شود، عنوان کرد؛ با عنایت به نام گذاری سال 1402 به سال «مهار تورم، رشد تولید» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و به منظور اجرای ان، می بایست از تمامی ظرفیت های موجود به منظور ورود به حوزه های نوآوری، افزایش ظرفیت و ایجاد اشتغال به منظور رشد تولید بهره مند شویم و این هدف میسر نخواهد شد مگر با همدلی و همکاری هیات مدیره و امیدواریم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این شرکت و رشد و تعالی ان در حوزه تامین مواد اولیه شرکتها و‌حوزه های نواوری باشیم. دکتر عطار خاطرنشان کرد ما به دنبال تغییر و‌تحول پرسنل نیستیم بلکه به دنبال رفع کمبودها هستیم و با توانمندسازی و اموزش سعی در ارتقای وضعیت و رفع نواقص خواهیم کرد. همچنین ثبات مجموعه با استفاده از نیروهای زبده و همراهی کسانی است که تلاش مضاعف خواهند داشت. وی در پایان با تأکید بر برنامه محور بودن و تلاش و انگیزه مضاعف در جهت تحقق شعار سال به عنوان پشتوانه و برنامه راهبردی خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت های تیپیکو می بایست به صورت به هم پیوسته با همکاری و تلاش مضاعف در راستای هم افزایی هرچه بیشتر حرکت کنند. شایان ذکر است اقای علی بنایی کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی و فعال حوزه توسعه کسب و‌کار، به عنوان معاون بازاریابی و‌فروش و معاون اداری مالی چند شرکت بازرگانی مشغول به فعالیت بوده اند.


متن حکم دکتر عطار به شرح زیر است:
احتراما نظر به تخصص، تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان
 سرپرست شرکت اوزان منصوب میگردید.
انتظار می رود با هماهنگی سایر اعضای محترم هیات مدیره و بهره گیری از سرمایه‌های انسانی و منابع شرکت در چارچوب قوانین و آیین نامه های مصوب انجام وظیفه نمایید. امید است با استعانت از خداوند متعال،
بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام به اصول قانون مداری، حفظ منافع ذینفعان و پاکدستی در انجام این مهم موفق و ‌موید باشید.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcd.z0f2yt0xna26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما