کد مطلب : ۱۲۱۰
plusresetminus
یکم مهرماه ۱۴۰۲ جلسه معارفه مدیران جدید با حضور دکتر عطار سرپرست تیپیکو برگزار شد.
جلسه شورای معاونین به همراه معارفه مدیران جدید هلدینگ تیپیکو برگزار شد

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، روز شنبه یکم مهرماه ۱۴۰۲ جلسه معارفه مدیران جدید با حضور دکتر عطار سرپرست تیپیکو  برگزار شد. دکتر عطار طی احکام جداگانه، سرپرستان معاونت زنجیره تامین، معاونت برنامه ریزی و ‌توسعه راهبردی و معاونت امور شرکتها و‌مجامع را منصوب کردند.

بر اساس این احکام دکتر آرش لطفی دارای دکترای حرفه ای کسب و کار، مدیرعامل، مدیر کارخانه، مدیر ارشد عملیات و پروژه ها، مدیر برنامه ریزی و انبارها و سرممیز استانداردهای مدیریتی، به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و‌توسعه راهبردی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین منصوب شد.
دکتر مسعود عابدینی دکترای تخصصی داروسازی که سابق بر این در سمت های مدیریت در حوزه دارویی و مدیریت توسعه کسب و کار و بازاریابی و فروش فعالیت داشته اند به عنوان سرپرست معاونت زنجیره تامین منصوب شد.
دکتر رضا توکلان، دارای مدرک دکترای مدیریت که سابق بر این در سمت های همچون معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار، مدیریت برنامه ریزی و مطالعات استراتژیک، منابع انسانی و بازرگانی خارجی فعالیت داشتند به عنوان سرپرست معاونت امور شرکتها و ‌مجامع منصوب شد.
دکتر عطار در ابتدای جلسه ضمن اشاره به اینکه سیاست و اصل ما تثبیت است و‌نه تغییر و‌تحول تأکید کرد؛ در این مسیر آنچه مهم است حرکت در چارچوب اهداف راهبردی با در نظر گرفتن اخلاق حرفه ای و چابکی لازم در انجام امور است. بدیهی است در سالی که مزین به شعار "مهار تورم، رشد تولید" به عنوان راهبرد پیشرو تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب است، ایجاد انگیزه مضاعف توأم با اهتمام جدی در تحقق این امر، از جمله اهداف ضروری محسوب می شود و می بایست با خرد جمعی در این مسیر گام برداریم.
دکتر عطار  بر همدلی وهمبستگی برای تداوم این مسیر مطلوب تأکید کرد و افزود: شش ماهه دوم سال را با هدف رشد و‌گسترش تولید دنبال خواهیم کرد و‌در این‌راستا سعی خواهیم کرد در حد توان کمبودهارا برطرف کنیم.
گفتنی است دکتر عطار دکتر وهاب دانشجو  را  به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی و بررسی های ویژه مدیرعامل و مهندس مینا مهدی زاده را به عنوان سرپرست مدیریت برنامه ریزی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین منصوب کردند.
 همچنین مهندس محمدحسین ملک نیز که در چندین شرکت دارویی به عنوان معاون مالی اقتصادی و عضو هیات مدیره  فعالیت داشتند، را به عنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شرکت داروپخش منصوب کردند.
در پایان مدیران مجموعه به معرفی و ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد خود پرداختند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcf.ydyiw6d0xgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما