کد مطلب : ۱۲۱۲
plusresetminus
یون کانگ هیون سفیر کره جنوبی و هیات همراه از شرکت زرکام و زر فروکتوز بازدید کردند.
 به گزارش صدای صنعتگر، یون کانگ هیون سفیر کره جنوبی در راستای آشنایی بیشتر و بازدید از ظرفیت‌ها و امکانات هلدینگ زر ، از شرکت زرکام در شهرستان ساوجبلاغ بازدید و در جریان محصولات تولیدی این شرکت قرار گرفت.

شرکت زرکام از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ "زر" است که محصولاتی شامل کیک، ویفر و شکلات را با بهترین دستگاه‌های به روز دنیا تولید می کند.  

علاوه بر "زرکام"، شرکت "زرفروکتوز" نیز که از مجموعه شرکت‌های هولدینگ زر  هم مورد بازدید سفیر کره جنوبی قرار گرفت.

شرکت زر فروکتوز با انواع محصولات حاصل از نشاسته ذرت شامل "شیرین کننده‌های طبیعی گلوکز و فروکتوز ، مالتو دکسترین، نشاسته‌های اصلاح شده و پری ژل"  یکی از شرکت‌های بزرگ و فعال این حوزه است.


در بازدید سفیر کره جنوبی و هیات همراه از هلدینگ زر دکتر محسن امینی عضو هیات مدیره و  مهندس مهدی امینی دیگر اعضای هیات مدیره هلدینگ زر و افضلی معاون اقتصادی استانداری البرز و انصاری رئیس سازمان صمت استان البرز حضور داشتند.

افضلی در این بازدید گفت: زرماکارون نه تنها در استان البرز بلکه در کشور به عنوان صنایع غذایی پیشرو مطرح است و دارای محصولاتی با کیفیت شناخته شده و تکنولوژی مدرن  است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز هدف از این بازدید را بررسی مشکلات و چالش‌های تولیدکنندگان صنایع غذایی و تسهیل مسائل مربوط به حوزه اقتصادی بیان کرد.
انتهاییام/
https://sedayesanatgar.ir/vdch.znzt23niiftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما