کد مطلب : ۱۲۲۱
plusresetminus
  دکتر عطار، سرپرست و عضو هیئت مدیره تیپیکو در بازدید از شرکت پارس دارو، ضمن تاکید بر حفظ سهم بازار این محصول استراتژیک پارس دارو، گفت: آسپرین پارس دارو برترین برند آسپرین کشور محسوب می‌شود.
آسپرین پارس دارو برترین برند آسپرین کشور است

 


به گزارش روابط عمومی تیپیکو، صبح یکشنبه 16 مهرماه، دکتر حسین عطار سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین و تعدادی از معاونین و مدیران این هلدینگ، ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت پارس دارو، در جلسه ای با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران این شرکت، آخرین وضعیت تولید، فروش، سهم بازار محصولات و پروژه های پارس دارو را مورد بررسی قرار دادند.

در این جلسه دکتر سهیل سهیلی مدیرعامل شرکت پارس دارو ضمن خوش آمدگویی به دکتر عطار و هیئت همراه، معرفی کوتاهی از شرکت و آخرین وضعیت طرح ها، پروژه ها، تولید و فروش شرکت ارائه کرد.

در ادامه این جلسه، دکتر عطار هدف از بازدید شرکت های تابعه را بررسی مشکلات و اتخاذ راهکار مناسب برای رفع کمبودهای دارویی کشور عنوان کرد و گفت: شرکت پارس دارو یکی از قدیمی ترین و مهترین شرکت‌های داروسازی کشور است که با نام بایر فارما ایران کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: آسپرین به عنوان محصول اصلی پارس دارو تداعی کننده آسپرین بایر آلمان است که در واقع نیز با کیفیت بالای خود برترین برند آسپرین کشور محسوب می‌شود و متقاضیان خاص خود را در بازار دارد و لازم است برنامه ریزی مناسبی در زمینه حفظ سهم بازار این محصول استراتژیک صورت گیرد.  

عضو هیئت مدیره تیپیکو در ادامه آخرین وضعیت تولید چند محصول پارس دارو که جزو کمبودهای دارویی کشور به حساب می‌آیند را جویا شد و بر سرعت بخشی تولید این محصولات تاکید کرد.

وی تولید محصولاتی که از کمبودهای دارویی کشور هستند را جزو مسئولیت های مهم شرکت‌های گروه دانست و گفت: باید با برگزاری جلسات با سازمان غذا و دارو در خصوص تامین ارز مورد نیاز برای واردات مواد اولیه محصولات مهم و استراتژیک که اکنون در بازار با کمبود آن ها مواجه هستیم، هر چه سریعتر تولید این محصولات آغاز شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

دکتر عطار با اشاره به اینکه هلدینگ تیپیکو دارای ظرفیت های مهمی در حوزه تولید و در اختیار داشتن نیروی متخصص است، بیان داشت: با این ظرفیت‌ها نباید مشکل حل نشدنی در شرکت‌های ما وجود داشته باشد و هر جایی که مانعی به وجود آمده باید با برگزاری جلسات متعدد در جهت تخصیص ارز و تعامل مناسب شرکت‌های پخش، مشکلات را رفع کنیم.

در ادامه این جلسه دکتر مهرزاد شیرازی معاون مالی و پشتیبانی، دکتر رضا توکلان سرپرست معاونت امور شرکتها و ‌مجامع، دکتر مسعود عابدینی سرپرست معاونت زنجیره تامین، دکتر آرش لطفی سرپرست معاونت برنامه ریزی و‌توسعه راهبردی و دکتر وهاب دانشجو سرپرست مدیریت بازرسی و بررسی های ویژه مدیرعامل نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

دکتر عطار و هیئت همراه سپس از سایت جامدات پارس دارو بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت این سایت قرار گرفتند و در ادامه از سایت در حال راه‌اندازی سفالوسپورین‌ این شرکت نیز دیدن کردند.

در این بازدید دکتر عطار با اشاره به ظرفیت بالای این سایت، توصیه‌هایی در زمینه‌ی رفع نواقص GMP خط سفالوسپرین ها و تسریع در راه‌اندازی مجدد آن داشت و گفت: امیداوریم شرکت با عزم بیشتری این موضوع را پیگیری کرده و با همکاری و همفکری بیشتر هلدینگ به زودی شاهد بهره برداری مجدد از این سایت مهم پارس دارو باشیم.

در ادامه این برنامه، دکتر عطار از آزمایشگاه کنترل کیفی پارس دارو نیز بازدید کرد. ایشان  برای تسریع در امور دستوراتی صادر کرد. از جمله تولید جمفیبروزیل که در کشور دچار کمبود شده است، شروع به تولید گردید.

لازم به ذکر است، در حین دکتر عطار در زمان استراحت کارکنان شرکت در جمع صمیمی این عزیزان حاضر شد و ضمن عرض خداقوت، گفتگوی دوستانه ای با ایشان داشت.
https://sedayesanatgar.ir/vdch.inzt23nizftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما