کد مطلب : ۱۲۳۴
plusresetminus
مراسم "موفقیت پیوستن شرکت لابراتوارهای رازک به جمع شرکت‌های دانش بنیان "و رونمایی از لوگوی جدید این شرکت برگزار شد.
شرکت لابراتوارهای رازک به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان دارویی پیوست
  به گزارش  صدای صنعتگر، محمد مهدی خورشیدوند، سرپرست شرکت لابراتوارهای رازک در این مراسم اظهار  داشت : در این مجموعه با پیروی از دستورات رهبری معظم انقلاب در زمینه تولیدات دانش بنیان گام برداشته و اولین محصول ما در این زمینه به تولید خواهد رسید و مجوزهای لازم در این زمینه نیز دریافت شده است.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تامین مواد اولیه برای تولید انبوه این دارو اشاره کرد و گفت: این مواد هفته آینده از مشهد تامین شده و تولید این محصول دانش‌بنیان آغاز خواهد شد.
مدیر عامل شرکت لابراتوار رازک بیان کرد: اگر نیت و تفکر و انگیزه ما موارد حزبی باشد نمی‌توانیم در راستای اهداف توسعه‌ای گام‌های لازم را برداریم.، اگر افرادی که شایسته نباشند بدون نگاه الهی مورد استفاده در جهت منافع شخصی قرار گیرند با اصول دینی مغایرت دارد.
خورشیدوند در ادامه به برخی مشکلات پیش پای این شرکت و صنعت داروسازی تصریح کرد: اکنون بسیاری از چالش‌های ما در حوزه قانون گذاری است و برخی از مشکلات نیز به افرادی مربوط می‌شود که پشت الفاظ مختلف به دنبال منافع خود هستند و اینجاست که نقش قوه نظارت اهمیت خود را نشان میدهد.
وی  افزود: دستور اول این جلسه رونمایی از اولین محصول دانش بنیان این شرکت و دستور دوم رونمایی از لوگوی جدید این شرکت است. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و همچنان در برخی حوزه ها پشت سر میگذاریم و امیدوارم با همکاری مسولان هلدینگ این مشکلات سریعتر برطرف شود.
وی همچنین با تشکر از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت و افزود: ایشان تفکر جهادی را در ارکان مختلف پیگیری کردند،گام بعدی شرکت لابراتوارهای رازک راه اندازی کارخانه دانش‌بنیان و خط تولید محصولات فناورانه خواهد بود.
 لوگوی جدید رازک نیز رونمایی شد
مدیر روابط‌عمومی لابراتوارهای رازک گفت : خوشنامی رازک موجب شده چندین واحد تولیدی در صنایع مختلف به این نام ثبت گردد و با توجه به برند و شکل خاص لوگوی خود سعی کردیم از لوگوی قبلی فاصله نگیریم تا در یادو ذهن مخاطب بمانیم.
پناهی افزود: با حفظ فرم لوگوی قبلی و با استفاده از حروف فارسی لوگو خواناتر وساده تر شد و به رنگ سازمانی خود (سفیدوسرمه ای) وفادارماندیم و لوگوی جدید با در نظر گرفتن ویژگی‌های  شخصیتی که در نظر داشتیم طراحی و یکی از نقاط مسیر ریبرندینگ ما است.

گلوکوبر 300 یک داروی گیاهی است که برای درمان سندروم متابولیک (چاقی شکمی که معمولا همراه با قند و فشار و چربی خون است) از عصاره ریشه و ساقه گیاه زرشک Berberis vulgaris تولید شده است.
گلوکوبر برای بیماران پره دیابتیک (آستانه نزدیک به ابتلا به دیابت) با رفع مشکل مقاومت به انسولین در سلولهای بدن، باعث تسهیل انتقال قند از خون به داخل سلول شده و هم باعث سوختن قند و افزایش انرژی شده و هم باعث جلوگیری از ابتلا به دیابت می شود. و می‌تواند در درمان بیماری‌های سندروم متابولیک مانند دیابت، فشار خون مورد استفاده قرار گیرد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcb.fb8urhb5aiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما