کد مطلب : ۱۲۳۶
plusresetminus
تهیه شبکه معابر جدید شهر در طرح تفصیلی جدید باید با مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر و همچنین کارکردهای شهری متناسب باشد.
طرح تفصیلی باید با نتایج طرح جامع حمل و نقل ترافیک همپوشانی داشته باشد
به گزارش صدای صنعتگر،   علیرضا رحیمی عضو شورای اسلامی شهر کرج در بررسی طرح تفصیلی درکمیسیون تلفیق شورا با اشاره به اینکه طرح شبکه معابر طرح تفصیلی جدید ارائه شده از سوی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج کامل نیست و باید تکمیل شود، تاکید کرد: طرح تفصیلی باید با خروجی های طرح جامع حمل و نقل هماهنگ باشد.
علیرضا رحیمی این مطلب را اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه اصلی ترین کار معابر، سطح سرویسی است که با توجه به کارکردهای شهری به شهروندان عزیز می‌دهد،اظهار داشت: بر همین اساس این طرح باید با طرح جامع حمل و نقل ترافیک و همچنین نوع کاربریها و کارکرد های مجاور معابر همخوانی داشته باشد.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه خروجی طرح جامع حمل و نقل ترافیک پایه طرح شبکه معابر طرح تفصیلی است که بر عرض معبر و جابجایی سلسله مراتب راه ها تاثیر میگذارد، گفت: تعدادی شبکه بزرگراهی درون شهری داریم که در طرح دیده نشده و باید به آن توجه شود. تعدادی از بزرگراههای درون شهری و شریانهای اصلی شهر هم اکنون بصورت بن بست رفتار می کنند و اتصال به شبکه های بالا دست یا پائین دست منقطع است.
علیرضا رحیمی همچنین خواستار شد تا مشاور طرح، در خصوص خیابان کامل،آرام سازی ترافیک و حتی ایجاد جزیره ایمن و پیاده راهها که قابلیت اجرائی در نقاطی از شهر داشته باشند را در سلسله شبکه معابر جدید شهر جانمائی و طراحی نماید.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcd.s0f2yt0x9a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما