کد مطلب : ۱۲۴۳
plusresetminus
  جلسه معارفه سرپرست معاونت تضمین کیفیت شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با حضور دکتر حسین عطار، سرپرست و عضو هیئت‌مدیره، دکتر بهروز براتی سده، رئیس هیئت‌مدیره تیپیکو برگزار شد.
مراسم معارفه سرپرست معاونت تضمین کیفیت تیپیکو برگزار شد

 


به گزارش روابط عمومی تیپیکو؛ روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه۱۴۰۲ جلسه معارفه سرپرست معاونت تضمین کیفیت شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با حضور دکتر حسین عطار، سرپرست و عضو هیئت‌مدیره، دکتر بهروز براتی سده، رئیس هیئت‌مدیره و معاونان و مدیران ارشد هلدینگ در محل سالن کنفرانس تیپیکو  برگزار شد. و دکتر عطار طی حکمی خانم دکتر عاطفه حکمت را به سمت سرپرست معاونت تضمین کیفیت شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین منصوب کرد.
دکتر عطار با اشاره به سابقه دکتر حکمت در شرکت های دارویی و به‌خصوص شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو، این انتخاب را ارتقاء از درون مجموعه دانست و گفت: اولویت انتخاب‌ها و انتصابات در تیپیکو از پرسنل هلدینگ و شرکت‌های تابعه است و این امر باعث ایجاد انگیزه بین پرسنل و مدیران در شرکت‌های زیرمجموعه می شود.
دکتر عطار افزود: وظیفه هلدینگ نظارت بر شرکت‌های تابعه است و ما دخالتی در امور جاری آن ها نداریم و اضافه شدن این معاونت صرفا براساس مطالعه و ضرورتی است که در این مقطع و توسط تیم کارشناسی انجام شده است.
وی گفت: استفاده از نیروهای متخصص در شرکت‌های تابعه تیپیکو و ارتقاء آن‌ها جزو برنامه‌های کمیته انتصابات هلدینگ است.
در ادامه این جلسه دکتر بهروز براتی سده، رئیس هیئت‌مدیره تیپیکو ضمن تشکر از دکتر عطار بابت پیشنهاد جانمایی این معاونت در چارت سازمانی شرکت گفت: هلدینگ تیپیکو با سلامت مردم در ارتباط مستقیم است و جای این معاونت در چارت تیپیکو خالی بود که با پیشنهاد دکتر عطار و موافقت هیئت‌مدیره تیپیکو و تایید شستا این اتفاق مهم انجام شد.
وی در پایان ضمن تاکید بر توجه ویژه به کیفیت محصولات تولیدی در شرکت‌های تابعه، انتخاب دکتر حکمت را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.
شایان ذکرست خانم دکتر عاطفه حکمت دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته مهندسی شیمی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران می باشد.
مدیرعامل، معاونت و مدیریت اجرایی در چندین شرکت‌ دارویی و مدیریت اجرایی در شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو از سال 1390 تا 1398و مشاوره مدیرعامل توفیق دارو از سال 1401 تاکنون و همچنین تدریس و عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد علوم دارویی، واحد اراک و واحد فراهان از جمله سوابق کاری دکتر حکمت است.
پایان پیام/
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcb.ab8urhb5fiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما