کد مطلب : ۱۲۶۴
plusresetminus
  شهردار محمد شهر با اشاره به طرح موضوع حذف کمیسیون ماده ۱۰۰ از منابع درآمدی شهرداری ها اعلام کرد: برچیدن بساط این کمیسیون چالش جدی درآمدی برای شهرداری ها ایجاد می کند.
شهردار محمدشهر: حذف کمیسیون ماده ۱۰۰ چالش درآمدی برای شهرداری ها ایجاد می کند
  
 به گزارش صدای صنعتگر، مهرداد حسن زاده در نشست مشترک شورای اسلامی شهرستان کرج و شورای اسلامی شهر محمدشهرکه با حضور شهرداران و اعضای شورای شهری این شهرستان در محمدشهر برگزار شد، افزود: اکنون یکی از مهمترین منابع درآمدی شهرداری ها از محل جرائم ساخت و سازها است که کمک فراوانی به عمران شهری می کند.
وی بیان کرد: امسال بودجه محمد شهر پنج هزار و ۴۷۷ میلیارد ریال تعیین شده که ۵۴ درصد آن معادل سه هزار میلیارد ریال عمرانی و مابقی جاری است که به علت محدودیت مالی برای اجرای پروژه های عمرانی، نیازمند بودجه متمم تا پایان سال جاری هستیم .
شهردار محمدشهر با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی این شهر با سرعت در حال انجام است ، افزود: امسال ۱۸۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر محمد شهر پخش شده است و بیشترین رویکرد مدیریت شهری محمدشهر توسعه و تجهیز پارک ها، آسفالت و جدول گذاری است.
وی اظهار کرد: اکنون ۳۰ هزار مترمربع بنای عمرانی، خدماتی و اقتصادی از جمله پارکینگ طبقاتی در نقاط مختلف شهر در دست ساخت است.
حسن زاده گفت : بازارچه تامین مایحتاج عمومی با زیربنای ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع که ۱۴۰ پارکینگ دارد از مهمترین پروژه هایی است که از طریق مشارکت با بخش خصوصی در دست احداث داریم.
وی ادامه داد: برای کسب درآمد پایدار مدیریت شهری و اشتغالزایی جوانان بازارچه دیگری با زیربنای سه هزار و ۱۵۰ مترمربع در دست ساخت قرار گرفته است.
حسن زاده گفت : همچنین یک بازارچه با زیربنای پنج هزار مترمربع برای ساخت در محمد شهر طراحی شده که به زودی عملیاتی می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: اکنون محمدشهر با مناطق ۲، ۳ و ۹ شهرداری کرج دارای حریم مشترک است که در این زمینه با مشکلاتی در زمینه تردد خودروها مواجه هستیم .
حسن زاده ، خرابی آسفالت مسیرهای منتهی به محمد شهر را از مشکلات برشمرد و از شورای اسلامی شهرستان کرج خواست در این زمینه چاره جویی کند. محمدشهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شهرستان کرج قرار دارد که طرح تبدیل آن به شهرستان در حال نهایی شدن است.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdce.p8zbjh8we9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما