کد مطلب : ۱۲۷۰
plusresetminus
داروهای جدید شرکت کیمیدارو با حضور مدیرعامل هلدینگ آینده پویا رونمایی شد.
رونمایی از داروهای جدید شرکت "کیمیدارو"؛ فرآورده جدید با نام تجاری "ویکِم" برای نخستین بار در ایران 

 

 به گزارش صدای صنعتگر، شرکت کیمیدارو دارای بیش از 260 پروانه محصول جهت تولید دارو و مکمل می‌باشد. در واحد تحقیق و توسعه این شرکت از سال 1399 تاکنون مطالعات 75 محصول جدید انجام پذیرفته و منجر به دریافت 58 پروانه تولیدی در شرکت گردیده است که کلیه محصولات جدید وارد بازار دارویی کشور شده یا در آستانه ورود به بازار است.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، صبح امروز با حضور دکتر "افشار فتح‌الهی" از محصولات جدید دارویی شرکت کیمیدارو رونمایی شد.

شرکت کیمیدارو دارای بیش از 260 پروانه محصول جهت تولید دارو و مکمل می‌باشد. در واحد تحقیق و توسعه این شرکت از سال 1399 تاکنون مطالعات 75 محصول جدید انجام پذیرفته و منجر به دریافت 58 پروانه تولیدی در شرکت گردیده است که کلیه محصولات جدید وارد بازار دارویی کشور شده یا در آستانه ورود به بازار است.

 داروهای جدید در گروه‌های درمانی مختلف به شرح زیر می‌باشند: 1-داروهای آنتی‌بیوتیک مانند ماینوسیکلین که برای اولین بار در ایران به شکل قرص در شرکت کیمیدارو تولید شده است و کلیه مطالعات آن در مقایسه با برند بین المللی معتبر جهانی انجام پذیرفت که جهت برخورداری از بالاترین کیفیت، ماده موثره از اروپا تامین گردیده است. از دیگر محصولات آنتی‌بیوتیک می‌توان به قرص لووفلوکساسین، کپسول کلیندامایسین و آمپول جنتامایسین اشاره نمود.

2- قرص زفیر لوکاست جهت درمان و پیشگیری از آسم مزمن برای نخستین بار در کشور توسط شرکت کیمیدارو تولید گردیده است.

3- داروهای کنترل و درمان دیابت نوع II به صورت تک یا ترکیبی شامل قرص‌های سیتاگلیپتین، داپاگلیفلوزین، لیناگلیپتین، امپاگلیفلوزین، سیتاگلیپتین/متفورمین و امپاگلیفلوزین/لیناگلیپتین می‌باشد.

4- با توجه به سابقه شرکت کیمیدارو در تولید محصولات گوارشی، محصول OTC جدید با نام تجاری فرآورده ویکِم برای اولین بار در ایران تولید گردید و در آستانه ورود به بازار می‌باشد، این محصول در کنترل اسید معده بسیار موثر بوده و به دلیل داشتن ماده موثره با منبع طبیعی عوارض جانبی نداشته و طولانی مدت قابل استفاده می‌باشد. از دیگر داروهای گوارشی می‌توان به آمپول فاموتیدین، قرص دمپریدون، کپسول اپرپیتانت، آمپول اندانسترون و کپسول اورسوداکسی کولیک اسید اشاره کرد.

5- همچنین آمپول‌های بیوتین، دکسپانتنول و D3 (با منبع ماده موثره اروپایی)، بتامتازون و کتورولاک، قرص‌های کلدیر روز و شب، بیزوپرولول و ریواروکسابان با هدف کمک به تامین داروهای مورد نیاز کشور تولید گردید.

6- لازم به ذکر است در سه سال اخیر با هدف تولید مکمل با کیفیت، تعدادی محصول مکمل توسط شرکت کیمیدارو از جمله قرص نوروبیت (ویتامین B1, B6, B12)، قطره و قرص ال کارنیتین، قطره و قرص ویتامین D3، قطره A+D+C، قرص ونوکم (دایسمین) وارد بازار مکمل گردیده است.

شایان ذکر است در مراسم رونمایی این داروها دکتر فتح‌الهی مدیرعامل، معاونان و مدیران هلدینگ آینده پویا، مدیرعامل، معاونان و مدیران هلدینگ شفادارو و مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت کیمیدارو حضور داشتند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcb.zb8urhb5giupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما