کد مطلب : ۱۲۷۱
plusresetminus
مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با تقدیر از همکاران در مجموعه شفادارو به جهت تحقق بخشیدن به "رشد تولید" در این شرکت گفت: تحقیق و توسعه قلب تپنده هر شرکت است و باید متناسب و همسو با علم روز دنیا و دانش بین‌المللی حرکت کرد.
تاکید "دکتر فتح‌الهی" بر توجه ویژه به تحقیق و توسعه و تولید داروهای جدید در مجموعه "شفادارو"

 



به گزارش صدای صنعتگر ، دکتر افشار فتح‌الهی در مراسم رونمایی از داروهای جدید شرکت کیمیدارو ضمن تشکر از تلاش مدیران و کارکنان این شرکت اظهار داشت: ماموریت اصلی مجموعه شفادارو در وهله اول ارتقای سطح سلامت جامعه و در گام بعد به عنوان یک بنگاه اقتصادی تولید محصولات جدید با ارزش افزوده بالا و همچنین مدیریت و کاهش هزینه‌ها است.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با تاکید بر توجه ویژه به تحقیق و توسعه و تولید داروهای نوترکیب ادامه داد: تحقیق و توسعه قلب تپنده هر شرکت است و باید متناسب و همسو با علم روز دنیا و دانش بین‌المللی حرکت کند. با توجه به شرایط کنونی صنعت دارو و همچنین کیفیت و قیمت محصولات دارویی در کشور، می‌توان با برنامه‌ریزی‌های میان مدت و بلند مدت و تنوع در سبد محصولات به سمت تامین و ورود به بازارهای جهانی حرکت کرد.

وی افزود: مهم‌ترین سرمایه شرکت کیمیدارو و سایر سازمان‌های زیر مجموعه شرکت آینده پویا، نیروهای انسانی متخصص و متعهد هستند و باید نسبت به تقویت، حفظ و ارتقای کرامت تک تک همکاران برنامه‌ریزی و اقدام گردد.

دکتر فتح‌الهی با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان "مهار تورم، رشد تولید" از سوی مقام معظم رهبری از همکاران در مجموعه شفادارو و به ویژه مدیران و کارکنان کیمیدارو به جهت رشد تولید و تحقق شعار سال قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا همچنین از حمایت‌ها و پیگیری‌های مدیرعامل محترم بانک ملی در جهت رفع مشکلات شرکت‌های گروه شفادارو قدردانی کرد.

در پایان پس از رونمایی از محصولات جدید شرکت کیمیدارو، از خطوط تولید این شرکت نیز بازدید به عمل آمد. داروهای جدید شرکت کیمیدارو با حضور مدیرعامل هلدینگ آینده پویا رونمایی شد.شرکت کیمیدارو دارای بیش از 260 پروانه محصول جهت تولید دارو و مکمل می‌باشد. در واحد تحقیق و توسعه این شرکت از سال 1399 تاکنون مطالعات 75 محصول جدید انجام پذیرفته و منجر به دریافت 58 پروانه تولیدی در شرکت گردیده است که کلیه محصولات جدید وارد بازار دارویی کشور شده یا در آستانه ورود به بازار است.

شایان ذکر است شرکت‌های گروه شفادارو در 7 ماهه 1402 نسبت به دوره مشابه در سال گذشته 90% در بخش تولید رشد داشته‌اند.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcc.mqsa2bqisla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما