کد مطلب : ۱۳۰۸
plusresetminus
در ارزیابی گزارش عملکرد ۹ ماهه استان‌ها اخذ شده از سامانه مبین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، استان البرز در بخش تعاون و توسعه تعاونی‌ها در کشور و ارزیابی عملکرد وزارتخانه مطبوع، رتبه نخست در کشور را کسب کرد.
استان البرز رتبه نخست در اجرای برنامه‌های ابلاغی تحولی سال جاری را کسب کرد
 به گزارش صدای صنعتگر، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: با توجه به ابلاغیه مقام عالی وزارت در خصوص ابلاغ برنامه‌های تحولی ۱۴۰۲ و اهمیت و تاثیر بسزای تحقق اهداف تعیین شده در توسعه بخش تعاون کشور و همچنین ارزیابی عملکرد این اداره کل بر اساس برنامه‌های مورد نظر معاونت تعاون، استان البرز رتبه نخست در کشور با ۱۰۰ درصد اجرای برنامه‌های ابلاغی را به خود اختصاص داد.
عبدالله دارایی در ادامه خاطرنشان کرد: ثبت عملکرد فعالیت‌ها متناسب با اهداف و برنامه‌های ابلاغی و دقت نظر جهت جلوگیری از انحراف منفی و مثبت عملکرد نسبت به برنامه و همچنین بارگذاری مستندات لازم و مورد انتظار هر برنامه جهت بررسی پیشرفت نحوه اجرای فعالیت‌ها و صحت سنجی عملکرد از شاخص‌های این ارزیابی بوده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: سامانه مدیریت برنامه‌ریزی یکپارچه نوین (مبین) و گزارش‌های سامانه جامع هوشمند بخش تعاون نشان می‌دهد استان البرز در تحقق کامل برنامه‌های ۹ ماهه سال جاریف رتبه نخست با امتیاز ۱۰۰ را به خود اختصاص و در صدر جدول کشور قرار گرفته است.
دارایی در ادامه گفت: این اداره کل در راستای مردمی‌سازی اقتصاد و توجه به رویکرد بخش تعاونی در قوانین ابلاغی کشور و برنامه‌های جاری وزارتخانه مطبوع در توجه به توسعه تعاونی‌ها قرار داده است، برنامه های توسعه ای خود را چون گذشته دنبال خواهد کرد و از این تلاش همکاران عزیزم در بخش تعاون هم در بخش ستادی و هم در شهرستان‌ها نیز نهایت قدردانی و سپاسگزاری را دارم.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcd.z0f2yt0sja26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما