کد مطلب : ۱۳۰۹
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت که در عملیات مقابله‌ای، از تغییر کاربری 135 هکتار از اراضی کشاورزی و زراعی به ارزش 8100 میلیارد تومان جلوگیری به عمل آمد.
مقابله با تغییر کاربری 135 هکتار از اراضی زراعی در «ماهدشت»/ 15 راه اختصاصی غیرمجاز تخریب شد
 به گزارش صدای صنعتگر، حسن مددی با بیان جزئیات اجرای یک فقره مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی در «ماهدشت» کرج گفت: در پی گزارش جهاد کشاورزی شهرستان کرج، نسبت به اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اقدام و از تغییر کاربری برنامه‌ریزی شده به وسعت 135 هکتار جلوگیری به عمل آمد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اضافه کرد: این اراضی در بخش مرکزی کرج و در منطقه موسوم به «اراضی منطقه بغدادی ماهدشت» واقع شده بودند که با حضور نماینده دادستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج، یگان امداد استان، کلانتری ماهدشت، فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان البرز، شهردار ماهدشت و ادارات خدمات‌رسان اقدامات قانونی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه اراضی در معرض تغییر کاربری بیش از 135 هکتار و به ارزش 8100 میلیارد تومان بود متذکر شد: در این عملیات تفکیک و قطعه بندی به تعداد 95 مورد، دیوارکشی 95 مورد، ویلا و فضای سرپوشیده 12 مورد، دپوی مصالح 40 مورد، ایجاد راه اختصاصی غیرمجاز 15 مورد و قطع انشعاب غیرمجاز به تعداد 22 مورد به انجام رسید.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdce.78zbjh8xo9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما