کد مطلب : ۱۳۱۱
 مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا:

شرکت "اتمسفر" سرمایه ملی است/ توسعه شرکت مورد توجه مدیران باشد

plusresetminus
 مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا گفت: ظرفیت شرکت "اتمسفر" در کشور بی‌نظیر است و از امکانات و ظرفیت‌های مناسبی برخوردار است و سرمایه‌ای بزرگ برای استان و منطقه محسوب می‌شود.
شرکت "اتمسفر" سرمایه ملی است/ توسعه شرکت مورد توجه مدیران باشد

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح‌الهی در بازدید از بخش‌های مختلف شرکت اتمسفر با اشاره به اینکه این شرکت سرمایه ملی است، اظهار داشت: هر کدام از سالن‌های شرکت اتمسفر یک کارخانه جداگانه است که می‌تواند بازار مربوط به خود را در اقتصاد کشور داشته باشد.

 مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه شرکت اتمسفر می‌تواند و باید نقش اثرگذار در اقتصاد داشته باشد و این مهم باید اولویت اصلی مدیران باشد، افزود: ظرفیت "اتمسفر" در کشور بی‌نظیر است و از امکانات و ظرفیت‌های مناسبی برخوردار است و سرمایه‌ای بزرگ برای استان و منطقه محسوب می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا تصریح کرد: برنامه‌ریزی هیات مدیره و مدیران باید به گونه ای باشد که با توجه به منابع و امکانات موجود، طرح‌هایی را پیشنهاد دهند، هلدینگ آینده پویا هم از نظرات صاحب‌نظران برای بهبود فعالیت این واحد تولیدی معظم استفاده می‌کند.
 
دکتر فتح‌الهی با اشاره به سرمایه انسانی متخصص این شرکت و لزوم توجه ویژه به پرسنل خاطرنشان کرد: هر زمان شرکت اتمسفر نیاز به کمک داشته باشد کنار این مجموعه خواهیم بود و این را وظیفه خود می‌دانیم.

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا گفت: اراده مجموعه باید برای توسعه فعالیت‌های شرکت باشد و در این راه کنار این مجموعه خوب که از نیروهای متخصص و باتجربه سود می‌برد خواهیم بود.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdch.znzt23nxzftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما