کد مطلب : ۱۳۵۵
plusresetminus
مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت از توافق ایران و روسیه برای همکاری‌های مشترک در حوزه سلامت خبر داد و گفت: صادرات دارو تا حدودی از ایران به روسیه انجام می‌شود اما روسیه علاقمند است که این کار گسترش یابد.
علاقه‌مندی روسیه به داروهای ایرانی/توافق برای گسترش همکاری‌ها در حوزه سلامت

 

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین نیکنام _مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت_ در نشست خبری نخستین همایش بین‌المللی سلامت خانواده درباره همکاری‌های ایران و روسیه در زمینه سلامت به حضور معاون وزیر بهداشت کشور روسیه در ایران طی هفته گذشته اشاره کرد و در عین حال گفت: در وزارت بهداشت مزاکرات گسترده‌ای داشتیم و هفته گذشته یک توافقنامه در حوزه سلامت بین دو کشور امضا شد. این کشور به داروهای ایران علاقمند است.
وی گفت: صادرات دارو تا حدودی از ایران به روسیه انجام می‌شود اما علاقمند هستند که این کار گسترش یابد. همچنین در زمینه تحقیقات نیز علاقمند هستند که تحقیقات مشترک انجام شود و جلسات علمی و ارتباطات گسترده در زمینه تبادل اطلاعات علمی را خواستار هستند.
نیکنام گفت: روسیه نسبت به همکاری در زمینه سلامت با ایران، خود را بسیار مشتاق نشان می‌دهد و امیدواریم که این همکاری‌ها به نحو مطلوبی انجام شود.
ادامه دارد
https://sedayesanatgar.ir/vdcf.tdyiw6dmtgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما