کد مطلب : ۱۳۵۶
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اقدامات و برنامه های این ستاد نباید فقط با قصد رفع تکلیف باشد بلکه ضرورت دارد که تاثیر این مصوبات برای مردم ملموس شود.
هشدار عبدالهی به گرانفروشان ارزاق و کالاهای اساسی در البرز/افزایش قیمت های غیرقانونی در بازار ممنوع است/ برخورد با متخلفان در دستور کار
 به گزارش صدای صنعتگر، مجتبی عبداللهی در سیزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: اقدامات و برنامه های این ستاد نباید فقط با قصد رفع تکلیف باشد بلکه ضرورت دارد که تاثیر این مصوبات برای مردم ملموس شود.
وی با بیان اینکه ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه رمضان را پیش رو داریم، ادامه داد: به هیچ عنوان نباید افزایش قیمت های غیرقانونی در بازار داشته باشیم و ضمن حمایت و تکریم تمامی کسبه، باید کالاهای اساسی تامین شود و با متخلفان نیز برخورد شود.
عبداللهی طی دستوری ویژه ای از مدیر کل صمت خواست جلسات مستمر جهت هماهنگی با اتحادیه‌ها برگزار کند، مدیر کل جهادکشاورزی ضمن تامین کالاهای اساسی اجازه هیچ گونه افزایش قیمت خارج از قانون ندهد و مدیر کل راهداری تحت هیچ شرایطی، خارج از تعرفه های ابلاغی ایام پایان سال اجازه افزایش قیمت حمل و نقل در اتوبوسرانی ندارد.
وی گفت: تامین گوشت در بازار با هماهنگی اتحادیه‌ها و تحت نظارت دستگاه های مربوطه بویژه جهاد کشاورزی استان با جدیت دنبال شود.
استاندار البرز افزود: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالاهای اساسی در نقاط مختلف استان برگزار شود و به معنای واقعی مردم تفاوت قیمت ها را حس کنند. وی گفت: باید برندسازی کنیم و ظرفیت های استان در حوزه های مواد غذایی، صنایع دستی و... را به مردم کشور و گردشگران خارجی معرفی کنیم.
عبداللهی افزود: برای نخستین بار در کشور نمایشگاه صنعت هوایی کشور در فرودگاه پیام البرز از ۱۶ اسفند ماه امسال برگزار می شود.
وی گفت: از تمامی مدیران و مردم استان دعوت می شود که از دستاوردهای ملی در صنعت هوایی کشور دیدن کنند.
استاندار البرز ضمن اخذ گزارش روند تامین و توزیع میوه شب عید از مسئولان مربوطه بر ضرورت مدیریت و نظارت جدی بر این امر مهم تاکید کرد و افزود: طی بازدید سرزده روند توزیع میوه شب عید را نظارت می کنم.
وی گفت: شهرداری های استان موظف هستند غرفه های رایگان تک محصولی با هدف حمایت از تولید کنندگان و عرضه محصول زیر قیمت بازار، ایجاد کنند.
عبداللهی افزود: ضرورت دارد مرغداری های غیرفعال و راکد استان شناسایی شوند و و در راستای رفع موانع، احیا و از سرگیری فعالیت آنها اقدام شود.
انتهای پیام
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.n9qrak9w3pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما