کد مطلب : ۱۳۶۵
plusresetminus
مراسم تودیع و معارفه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان البرز پیش از ظهر پنجشنبه با حضور "كاوه حدادپور"معاون توسعه مدیریت و منابع و "عزیزاله افضلي" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در محل این اداره کل برگزار شد.
مدیرکل جدید اقتصاد و دارایی استان البرز منصوب شد
برگزاری به گزارش روابط عمومي استانداري البرز،"كاوه حدادپور" در اين مراسم ضمن تقدير از عملكرد حوزه اقتصاد دارايي استان البرز در خصوص ادامه روند فعلي و افزايش عملكرد اين اداره كل بر مولدسازي و فروش اموال مازاد دولت و استفاده از اين توان در پيشبرد پروژه ها تاكيد نمود.
بهنامي فر در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان البرز اظهار داشت: استان البرز ظرفیت‌های مناسبی برای جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی دارد که ضروری است فرصت‌های سرمایه گذاری استان شناسایی و معرفی شود. مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان البرز بیان داشت: مي توان از طريق برطرف كردن موانع سرمایه گذاری، درآمدهای استان را نیز افزایش داد.
جعفری مدیرکل سابق امور اقتصاد دارایی البرز نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد این دستگاه ابراز داشت: در راستای سهولت مباحث مالی دستگاه‌هاي اجرايي استان اقدامات موثري انجام شد كه مانع از انباشت سرمایه‌ها در اين دستگاه ها شده است. 
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.39qrak9wnpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما