کد مطلب : ۱۳۸۱
plusresetminus
عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه فضای شهر برای ماه رمضان هنوز کامل نشده و آماده نیست گفت: شهر کرج شهر اسلامی است و قرار است ماه رمضان ماهی شود که شعائر آن توسط حوزه فرهنگی شهرداری و سازمان سیما منظر به آن پرداخته شود.
   فضای شهر برای ماه رمضان هنوز آماده نیست/جشنواره لاله ها به صورت ویژه و مناسب ماه رمضان برگزار شود
به گزارش صدای صنعتگر،  علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصدو پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و‌عبادات اظهار داشت: فضای شهر تاکنون برای فضای رمضان نیست با توجه به ایام پایانی سال و استقبال از بهار طبیعت و بهار قرآن شهرداری در این راستا هنوز عقب است و همچون گذشته بدنبال نقاشی روی بشقاب و کاسه است .
عضو شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد به شهردار اذعان کرد: از اجرای طرح های قدیمی و بدون محتوا چه بازخوردی گرفته ایم که هنوز بدنبال این تبلیغات هستیم ! آقای شهردار این گونه برنامه ها چه زمانی به پایان میرسد؟!
قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جشنواره لاله ها اشاره کرد و یادآور شد: زمان برگزاری جشنواره لاله ها مصادف با ایام ماه رمضان است در این راستا از شهرداری و سازمان سیما و منظر درخواست می شود تا برنامه ای ویژه برای بازدید کنندگان داشته و مثل سالهای گذشته نباشد.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته علیرغم همه تذکرات برای هر چه بهتر برگزاری جشنواره لاله ها اما هیچ برنامه ویژه ای برای بازدیدکنندگان نداشت.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdce.v8zbjh8xz9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما