کد مطلب : ۱۴۰۶
plusresetminus
  تماد موفق شد برای اولین بار محموله ای ارزشمند از محصول شربت دارویی را به یکی از کشورهای آسیایی صادر نماید.
شربت دارویی تماد به صادرات رسید

   

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) بزرگترین تولید کننده مواد موثره دارویی نارکوتیک و غیر نارکوتیک کشور و یکی از شرکت های گروه دارویی تامین (TPICO)، در ابتدای سال 1403 موفق شد برای اولین بار محموله ای ارزشمند از محصول شربت دارویی را به یکی از کشورهای آسیایی صادر نماید.
 
 دکتر میرزایی مدیر عامل شرکت تماد در این باره گفت: تماد شرکتی خوشنام و شناخته شده در حوزه تولید مواد موثره دارویی با کیفیت بر اساس استانداردهای جهانی است که به 56 کشور در 5 قاره صادرات دارد و کارنامه این شرکت در حوزه صادرات نیز بسیار روشن است. این برای اولین بار است که شربت دارویی را صادر می نماید و تا کنون هر چه صادر شده، مواد موثره دارویی بوده است.
 
 مدیر عامل تماد افزود: راهبرد تماد در سال 1403 با توجه به شعار سال؛ جهش تولید صادرات محور با هدف توسعه بازارهای صادراتی در کشورهای جدید و محصولات جدید است. هر چند با تلاش همکاران پرتلاش توسعه بازار و صادرات توانستیم بودجه صادراتی سال 1402 را که 10,2 میلیون دلار بوده محقق نماییم و رشد 70 درصدی دلاری را نسبت به سال گذشته آن رقم بزنیم، اما قانع کننده نیست و در سال جاری ان شاا... با برنامه ریزی و تمرکز بر صادرات، رکوردهای جدیدی را در کارنامه صادراتی تماد ثبت خواهیم کرد.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcc.xqsa2bq0ela82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما