کد مطلب : ۳۰۸
plusresetminus
صدای صنعتگر- رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: طی سالهای 96 تا 99 حداقل 700 هزار تن آسفالت از محصولات تولید شده کارخانه آسفالت شهرداری در راستای ساماندهی معابر و پاسخگویی به نیازهای شهر و مطالبات شهروندان توزیع گردیده است که می توان آن را نهضتی جهادی و مصداق محرومیت زدایی دانست.
توزیع حداقل 700 هزار تن آسفالت طی سالهای 96 تا 99 در معابر کرج
به گزارش صدای صنعتگر، اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه «توجه ویژه به بهسازی و آسفالت معابر یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان است که در دوره پنجم شورای شهر کرج با جدیت پیگیری شد.» اظهار داشت: میزان آسفالت تولید شده در سال ۹۸ بالغ بر ۲۱۵ هزار و ۸۳ تن است که از این میزان حدود ۶۱ هزار و ۶۹۱ تن جهت لکه‌گیری در سطح شهر و ۱۵۳ هزار و ۳۹۲ تن به ‌صورت مکانیزه در اختیار مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قرار گرفت.

وی با  اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱۲ هزار و ۱۲۲ تن آسفالت در کارخانه آسفالت تولید شده است، عنوان کرد: طرح نهضت آسفالت در کرج با توجه به فرسودگی آسفالت در برخی معابر اصلی و فرعی امری مهم تلقی می شود و می توان گفت با پیگیری جدی مسئولان ذیربط، تاکنون در خصوص وضعیت آسفالت معابر تحولات چشمگیری را شاهد بوده ایم.

رئیس شورای شهر کرج عنوان کرد: اولویت ساماندهی معابر در دوره پنجم مدیریت شهری با مناطق محروم و کم برخوردار و همین طور شریان های اصلی ارتباطی شهر بوده است و تلاش کرده ایم تا پروژه هایی که از محل عوارض های پرداختی شهروندان اجرایی می شوند در راستای نیازهای حقیقی شهر باشند و در این راستا کمیته ای معابر مورد نیاز جهت اجرای عملیات آسفالت ریزی را رصد و نسبت به اولویت بندی آنها اقدام کرده است.

سلیم نژاد گفت: همانطور که شاهد بودیم سال گذشته برغم نوسانات شدید قیمتی و تورم و گرانی کم سابقه اما هر هفته در مدیریت شهری کرج افتتاحیه ها و کلنگ زنی های کلانی برگزار می شد و پروژه هایی که بعضاً در گذشته مورد کم توجهی قرار گرفته بودند، مورد بهره برداری قرار گرفتند. نمونه بارز اقدامات عمرانی تلاش برای تکیمل فاز نخست قطار شهری است که به حمد الهی در نیمه نخست سال به ثمر می نشیند.

به گفته این مسئول، میزان تولید آسفالت طی سه سال اخیر قابل‌توجه بوده به‌طوری‌که در سال ۹۷ ما شاهد تولید ۱۰۲ هزار و ۸۰۰ تن تولید آسفالت بوده‌ایم که از این میزان ۵۱ هزار و ۲۴۷ تن بابت لکه‌گیری در مناطق و سازمان‌ها صرف شد و ۵۱ هزار و ۵۵۳  تن دیگر نیز به‌صورت آسفالت مکانیزه در سطح شهر کرج توزیع‌شده است.
https://sedayesanatgar.ir/vdcebv8xijh87.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار