کد مطلب : ۳۳
plusresetminus
صدای صنعتگر- پیوند هنر و صنعت بویژه بهره گیری از ظرفیت های هنری در شناساندن پتانسیل های اقتصادی، می تواند به رشد اقتصادی کمک کند. 
تاکید نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز بر اهمیت پیوند هنر و صنعت
به گزارش صدای صنعتگر، یداله مالمیر در جریان بازدید از نمایشگاه عکس یلدای کارآفرینی که در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، بیان کرد: در البرز بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی وجود دارد که هر کدام از این واحدها محصولات خاص خود را تولید می کند و از پتانسیل های ویژه ای برخوردار است.
نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  البرز با اشاره به اهمیت نمایش توانمندی ها و ظرفیت های حوزه های اقتصادی استان از جمله بازرگانی، صنعتی و کشاورزی از دریچه دوربین گفت: به یقین برگزاری نمایشگاه های مختلف از جمله این نمایشگاه عکس، می تواند پتانسیل های موجود در بخش های مختلف اقتصادی البرز را به مردم و نخبگان نمایش دهد.
وی افزود: نیاز است که مردم البرز و دیگر نقاط کشور ضمن آشنایی امکانات و توانمتدی های استان در بخش های مختلف با فرآیند چگونگی بهره برداری از این ظرفیت های تولیدی- صنعتی آشنا شوند.
مالمیر در بخش دیگری از سخنان خود، از اهمیت برگزاری نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه عکس یلدای کارآفرینی در سال جهش تولید عنوان کرد برگزاری چنین رویدادهای هنری، یک امر واجب و پر اهمیت در راستای معرفی تولیدات استان البرز است.
https://sedayesanatgar.ir/vdcbp.bfrrhbfuui.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما