کد مطلب : ۴۲۰
plusresetminus
در مراسمی که با حضور اعضای شورای قضایی و شورای مدیران دادگستری کل استان البرز و خانواده آن ها برگزار شد مدیران دارای عملکرد برتر واحدهای قوه قضائیه در استان و نیز شورای قضایی مورد تقدیر قرار گرفتند.
رئیس کل دادگستری البرز از اقدامات اعلایی ثمرین دادستان اشتهارد تقدیر کرد
 به گزارش صدای صنعتگر  به مناسبت هفته قوه قضاییه در مراسمی از مدیران دستگاه قضایی استان البرز به مناسبت اقدامات انجام شده تقدیر شد.
هر یک از مدیران مورد تقدیر قرار گرفته نقش مهمی در تحقق سند تحول قضایی در استان البرز داشتند که به مناسبت هفته قوه قضائیه از آن ها تقدیر شد.
حسین فاضلی هریکندی در این آیین با تاکید بر اینکه تکریم کارکنان بخشی مهمی از چرخه تکریم مراجعان و کارکنان است متذکر شد: موفقیت های دادگستری کل استان البرز بدون از خودگذشتگی همه مدیران و کارکنان مجموعه میسر نبود که در این بین نقش حمایتی و پشتیبانی خانواده ها بسیار مهم است.
در این نشست از مجموعه دادگستری استان آقایان آرش استکی معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج و سرپرست دادگاه‌های کیفری دو، حسن اعلایی ثمرین دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد، محمد آقایاری معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج و سرپرست دادسرای ناحیه یک و دو مورد تقدیر قرار گرفتند همچنین از اسماعیل جمیاری مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی استان نیز به دلیل عملکرد شایسته در بین دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه تقدیر شد.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfyexzuqe8.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما