کد مطلب : ۵۰۶
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در استان البرز نیز هزار و 80 تعاونی فعال، مسیر خود را با قدرت ادامه می دهند.
1080 تعاونی در البرز پویا و فعال هستند/حامی تعاونی ها در استان هستیم/تعاونی های بخش صادرات و فناوری های نوین مورد حمایت ویژه ای قرار می گیرند
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در حاشیه مراسم تجلیل از تعاونگران برتر استان که به صورت همزمان در کل کشور در روز سه شنبه برگزار شد، افزود: در هفته تعاون قرار داریم که یکی از ارکان سه گانه کشور وجود تعاونی ها است.
وی ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تعاونی ها نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ایفا کرده اند و جوانان بسیاری در این حوزه فعالیت داشته اند.
شهبازی گفت: در استان البرز نیز هزار و 80 تعاونی فعال، مسیر خود را با قدرت ادامه می دهند.
وی افزود: تعاونی ها در حوزه های مختلفی کار می کنند و ما نیز با توجه به سیاست های دولت و نظام خود را موظف و ملزم به حمایت از فعالیت تعاونی ها می دانیم.
استاندار البرز اضافه کرد: جای خرسندی دارد که با همراهی ها و هماهنگی های صورت گرفته مشکلات و موانع سر راه تعاونی ها بسیار کم است و تسهیل گری در مسیر فعالیت آنها با جدیت دنبال می شود.
وی گفت: البرز در بخش های مختلفی تولید دارد و در این راستا تعاونی هایی نیز به صورت تخصصی در حوزه صادرات کالاهای تولید شده در این استان فعالیت می کنند.
شهبازی افزود: درصدد هستیم تعاونی های حوزه های صادرات و شرکت های دانش بنیان را با جدیت بیشتری مورد حمایت قرار دهیم.
وی عنوان کرد: اساسا نقش فناوری های نوین در ایجاد اشتغال و تولید بسیار پررنگ است و راهی به جز استفاده از تکنولوژی های جدید برای تولید ثروت نداریم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcebp8nijh87.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما