کد مطلب : ۵۳۵
plusresetminus
رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران از شناسایی کشتار تک سمی در تهران و معدوم‌سازی نیم تن گوشت اسب و الاغ کشتار شده در دامداری غیرمجاز پیش از توزیع در بازار توسط کارشناسان دامپزشکی خبر داد.
نیم تن گوشت اسب و الاغ غیرمجاز در تهران معدوم‌ شد + تصاویر

صادق گلزاری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به شناسایی کشتار تک سمی در یک واحد نگه‌داری دام اظهار داشت: کارشناسان اداره دامپزشکی شهر تهران در بازدید از یک واحد دامداری غیرمجاز متوجه کشتار تک سمی و آماده‌سازی جهت ارسال به بازار شدند.
وی افزود: این دامداری غیرمجاز که اقدام به کشتار تک سمی می‌کرد قبل از عرضه در سطح شهر تهران شناسایی و در حدود نیم تن گوشت کشف شده اسب و الاغ از این واحد معدوم شد.
رئیس اداره دامپزشکی تهران در ادامه گفت: در این دامداری غیرمجاز بیش از 10 رأس اسب و الاغ نگه‌داری می‌شود که با توجه به فعالیت غیرقانونی و کشف میزان قابل‌ توجهی گوشت اسب و الاغ از این واحد، پرونده تخلف برای این واحد متخلف تشکیل و به مراجع مربوطه ارجاع شد.
گلزاری با بیان اینکه دامپزشکی نقش جدی در پیشگیری و رفع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام دارد ابراز داشت: با پیشگیری و نظارت جدی در مبارزه با بیماری‌های دامی و مشترک بین دام و انسان که توسط سازمان دامپزشکی انجام شده بیماری‌ها به شدت کاهش یافته است.

 


https://sedayesanatgar.ir/vdcgrn9n4ak9w.pra.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما