کد مطلب : ۷۲۴
plusresetminus
مدیر شعب بانک مسکن استان البرز از رشد ۲۵۰ درصدی پرداخت وام ساخت مسکن خبر داد و گفت:‌مانده تسهیلات حدود ۹۲ هزار میلیارد ریال است.
رشد ۲۵۰ درصدی پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در استان البرز

 به گزارش صدای صنعتگر، مهدی بلوچی   با یادآوری این‌که در سال جاری حدود 13 هزار میلیارد جذب منابع داشته‌ایم، اظهار داشت: نسبت به ابتدای امسال رشد منابع شعب حدود 41 درصد افزایش یافته است.
 
وی با اعلام این‌که مانده منابع مدیریت شعب استان البرز بالغ بر 43 هزار میلیارد ریال است، افزود: بر اساس بررسی انجام شده، 110 درصد از اهداف جذب منابع در سال 1400 محقق شده است.
 
وی با اشاره به این‌که مطالبات عقود مبادله‌ای حدود 390 میلیارد ریال است که نسبت به ابتدای سال حدود 14 درصد (70 میلیارد) کاهش یافته است، تصریح کرد: شعب بانک مسکن استان البرز، رتبه اول از حیث مانده تسهیلات در بین شبکه بانکی را به دست آورده است. در زمان حاضر مانده تسهیلات حدود 92 هزار میلیارد ریال بوده و حدود 18.8 درصد از مانده تسهیلات استان البرز به بانک مسکن تعلق دارد.
 
مدیر شعب بانک مسکن در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این‌که تا پایان بهمن امسال بالغ بر 17 هزار میلیارد ریال توسط شعب بانک تسهیلات پرداخت شده است، گفت: در این شاخص نسبت به 11 ماه سال گذشته 33 درصد رشد پرداخت وام داشته‌ایم.
 
بلوچی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه در بخش مشارکت در ساخت و ساز‌ها 1750 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 250 درصد رشد را نشان می‌دهد.
 
وی همچنین از پرداخت 1368 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج خبر داد و با اشاره به رشد 47  و 117 درصدی به ترتیب در تعداد و مبلغ، بیان کرد: تا پایان بهمن ماه 1400 بالغ بر 2371 فقره تسهیلات خرد به مبلغ 2500 میلیارد ریال  پرداخت شده که به لحاظ تعداد و مبلغ نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ترتیب 200 و 250 درصد افزایش یافته است.
 
انتهای پیام/
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcgrt9u4ak9x.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما